Ads

Order Form

FullName:
Contact No:
Email Address:
Shipping Address:
Halal Cheese Powder Packaging Size 100 gm
200 gm
Quantity
Payment VIA Maybank
RHB
Enquery @ Comment:
I have read terms and conditions:

Put a website form like this on your site.

Wednesday, October 24, 2012

Halal Cheese Powder untuk Raya Haji 2012

Assalammualaikum.....

Salam sejahtera kepada semua pembaca dan peminat Halal Cheese Powder Melaka. Salam Aidil Adha juga kepada semua.

Apa kata kita berhari raya haji ini bersama Halal Cheese Powder? Sedap juga dicicah dengan segala juadah yang bersesuaian dengan citarasa anda. Cadangan saya, anda boleh makan cekodok, burger, nugget, popiah ayam, karipap dan banyak lagi dengan Halal Cheese Powder.

Anda boleh dapatkan stok Halal Cheese Powder dari saya di MELAKA bermula esok. Hanya call atau whatapps saya dimana lokasi anda sekitar bandar melaka. Saya akan hantar kepada anda.

Harga Halal Cheese Powder di MELAKA

100gm = RM9
200gm = RM15

Penghantaran = FREE (dari 27-30 oktober 2012 dan sekitar bandar Melaka)

Call saya untuk mendapatkan stok HALAL CHEESE POWDER ini.

Radin 019 253 5289


RASA SEKALI PASTI MAHUKAN LAGI
JIKA ANDA INGIN MEMBUAT TEMPAHAN, SILA CALL NO SAYA
RADIN 019 253 5289

No comments:

Post a Comment